KOMEN PENGUNJUNG - MUKA 6

 Laman Utama > Komen Pengunjung Muka 6 / 101-120

Komen 101
Date: Fri, 28 Jul 2006 21:24:10 -0700 (PDT)
From: "umirah" <umi_u***@yahoo.com.sg>

Message:
aku

sebenarnya

sangat

SAYANG

CINTA,

KASIH,

pada

dirimu...

tanpa diri mu

sukar bagiku untuk

meneruskan

perjalanan

ini....


Oh...MINYAK PETROL dah naik harga sekarang ni....
 

Komen 102
Date: Fri, 28 Jul 2006 21:21:04
From: "umirah" <umi_u***@yahoo.com.sg>

Message:
bz ke? sory ganggu. nak p langkawi X? 3 hari 2 mlm.

x payah bayar.

offer utk adik beradik je! jom la bukan senang nak dapat!.

nak p layari www.banyakCantikMukaNakFree.com.my...hua hua hua.....
 

Komen 103
Date: Thu, 3 Aug 2006 20:44:49
From: "noorul hashimah dzukufli" <g48_***@yahoo.com>

Message:
lentikkan dan panjangkan bulu mata dengan lendir lidah buaya.sapukan pada kelopak mata sebelum tidur dan lakukan sekerap mungkin.
 

Komen 104
From: "yousef" <youse***@gawab.com>
Sent : Sunday, January 30, 2005 4:58:02 PM

Message:
salamualaykum temanku.
terema kaseh sekali atas ini web page.
saya cari kamus dari bahasa malayu( indonesia ) ke bahasa arab .kalu bisa bantu saya saya ucapkan terema kaseh sekali . dan saya bisa bantu kalyan semua kalu mau apa saja dari saudia . terema kaseh kempali dan salam alykum
 

Komen 105
From: "shinoda" <presidenkelab****@bluehyppo.com>
Sent : Thursday, February 03, 2005 4:11:48 PM

Message:
kalau rasa lembik sgt, kulum dan jilat sikit hujungnya.Bila terasa cukup basah dan keras, halakn ke lubang dan cucuk!!!....Selamat Menjahit
 

Komen 106
From: "salha sulaiman attamimi" <parie****@yahoo.com>
Sent : Monday, February 14, 2005 1:14:19 AM

Message:
aku dari indonesia,aku seorang ibu rumah tangga tak punya banyak teman,boleh tidak aku berkenalan denganmu???
 

Komen 107
From: "david" <agentk***@yahoo.com>
Sent : Thursday, March 03, 2005 12:53:54 AM

Message:
Soalan: kenapa bangau hinggap atas kerbau ia angkat sebelah kaki?
Jawapan: takkan angkat ke2 2 belah kaki, nanti jatuhlah ia.
 

Komen 108
From: "Pak Ereng" <r311***@freescale.com>
Sent : Friday, March 18, 2005 8:44:55 PM

Message:
As'kum,Cadangan sertakan lagu jawa yg top, pantun dan kata2 jawa beserta terjemahan.

Komen 109
From: "mariani" <ma234_md***@yahoo.com>
Sent : Sunday, April 10, 2005 4:30:20 PM

Message:
Ciuman pkenalan
d pipi,
ciuman sayang
d dahi,
ciuman kekasih
d bibir,
ciuman nafsu
d dada,
ttapi ciuman paling panas
d streka.....
kalau berani cubalah!
 

Komen 110
From: "raja azhar" <r_az***@yahoo.com>
Sent : Monday, May 09, 2005 10:13:07 AM

Message:
t.kasih di atas segala maklumat yang berguna. teruskan jihad.semoga allah rahmati keluarga anda.
 

Komen 111
From: "semut meraah" <bier_g16@yahoo.com>
Sent : Saturday, May 14, 2005 8:11:45 PM

Message:
cinta itu saling mengerti...mengerti itu understand...under..itu di bawah...stand itu berdiri...jadi kalau di bawah sudah berdiri harus mengrti dong....
 

Komen 112
From: "Nur" <nori***@rosesyrup.com>
Sent : Wednesday, May 25, 2005 1:14:02 PM

Message:
'Sungguh Asma' Allah adalh Penawar, Zikir pdNya adalh Ubat, Ketaatan kpdNya adalh kejayaan. Maha Cepat RedhaNya. Mohonlah ampun, kita hamba tidak punya apa kecuali Doa.
 

Komen 113
From: "ina" <syanana***@yahoo.com>
Sent : Friday, June 10, 2005 1:50:44 PM

Message:
This is my sms dat i wanna share wif u..!! Sori if dis mesej similar wif the
mesej dat u have...

1.
.-''''-. .-|><|-,
( '' ) ( '' )
;_*_) $ ;_ _)*
Rasa Suka Jika

ada Yg meRindui
Lebih Suka Jika
ada Yg
MenYayanGi &

TerAmat SuKa
Jika aDa Yg
MCintai Kita..

2.
no matter....

what time...

what place...

what reason....

NOTHING could change it....

... we'll be
,, ..... be
(,") (",) frens
<J>/l> 4 eva
JL JL


3.
(>'' ''<)
---(,,)'-'(,,)---
psst..psst..psst...

(>" "<)
( ' o,' )
---(,,)--(,,)---
kite rindu awak!

(>" "<)
--(,,)-(,,)---
malu la..!!!!ok bye


4.
I sumpah
()""() /
( 'o')(")
(")(")

kalau i tak rindukan U

I kene sambar petir!

(#""#)
(#@@)(")
(#)(#) Adehh

5.
(>""'<)
( '; ' )
(,,) (,,)
hehehe..!!

(>"'"<)
(';' )
(") (,,)
nobody...

(>"'"<)
( ';' )
(,,) (")
lookin'...

(>"'"<)
( )
( X ) <puuttt!!>
SPECIAL 4 U...!


6.
Seorang pemuda telah merendam kemaluannya ke dlm air teh atas nasihat bomoh utk membesarkannya. Malangnya, ia bertambah kecil kerana terguna SLIMMING TEA

7.
USTAZAH : Kenapa sapu air liur kt kpala setiap kali saya ngajar?
MURID : Malam td saya dgr mak kate kt abah,sapu air liur kt kpala klau susah nk masuk.

8.
Girls' reaction 2 penis sizes:
9":Ohshit,pain!
7":Ohyes,yum!
6":Ohhh,perfect!
5":Oh,mm,Ok!
4":Push more!
3":is it in?
2":idiot! JUST USE UR TONGUE!!!

9.
(>"'"<)
( ' ; ' )
(_)(_)
cium cikit!
(>"'"<)
('; ' )
(")(_)
pipi Kiri..
(>"'"<)
( ' ;')
(_)(")
pipi Kanan..
(>"'"<)
( ' : ' )
(_)(_) mekacih
cayang awak

10.
anak cina ader tanya:

atuk apa nama?
Quat Ngo Rat

mama apa nama?
Quat Leh Ter

ayah apa nama?
Quat Raay Sing

Abang apa nama?
Quat Park Yang

Yang baca msg ni?
Quat Ken Tut

11.
Mungkin ini msg trakhir dariku!

Aku dpenjara masa ini!

Aku dtuduh atas ksalahan memiliki WAJAH COMEL

Aku trpaksa mngalah krana, buktinya sgt kukuh...


12.
(>,*<)_
(l_ ,_l
(. _l l_
l____l
__ __
l l l l ("v")
l V l 'v'
l__M__iss
_ _ (>,*<)
l ll l , )
l U l _ (,)
'.__,/.ll.J

13.
(>"*"<)
( - , - ) zzz
---(">--<")---
Sshh...... its only me putting a blanket on u so that u wont get cold, have a
warm & good night sleep!!

14.
()""()
(")(") SobSobSob
( * )
=====

()""()
(")(") SobSob
=====


()""()
=====



===== WaaaH!!
Feel so sad
Feel so blue
Coz no msg
From you!!

MISS YOU

15.
When God Oppend
the door of Heaven,
he saw me
and asked:
What is your wish
for today?!

I said: Lord Please
take care of
the one reading
this message!

16.
Someone asked
me once


Have you ever
missed someone
so much?


it made me
stop & think



then i smiled
coz...


i was thinking
of You

17.
Pos M'sia akan mengeluarkan setem bergambar kemaluan wanita. Ini akan mengelirukan kaum lelaki kerana tak tahu mana satu yg harus dijilat... depan atau belakang...

18.
A Girl Who
Opens Her Hand
Rceives
GiFTS!

Opens
Her Heart
Rcevies
LOVE!

But When
she opens her legs
She Rceives

(')
/ / hapPENIS!!
/ /

19.
()""() Everytime I
( 'o') hear my
( (,,) mgs tone,
I always hope dat 1 of them cums from u.My fone has limited memory but my heart
has unlimited space 4u!

20.
</
(,") cute cute
./(> people
.>!.

//
(",) are hard
<)> to find
./<,

//
(,")/' thats why
<) you don't
./>

//
(",)/' see me
./) all d time
.>.>

Hmm..dats all for now..if i have more, i'll send to u later,k??

Komen 114
From: "WANIE" <wani***@santomas.com.my>
Sent : Monday, June 06, 2005 5:04:03 PM

Message:
A japanese greets wife upon coming home 'pakaimodeska'.wife replies 'haid'.He says 'kotekecewa' wife then say 'kulumboleka'? husband happily said 'saya suka'

Komen 115
From: "lone" <lone_mar***@yahoo.com.my>

Message:
Pintu apa yang sentiasa terbuka?
Jawapan: Pintu Gerbang
 

Komen 116
From: "SITI SOPIAH KASMANI" <sopiah***@yahoo.com.sg>
Wed, 5 Jul 2006 22:22:43 -0700

Message:
Assalamualaikum Wr Wb,
Saya amat tertarik dengan ruangan bahasa jawa anda maklum ayah yang berbangsa Jawa telah lama meninggal dunia jadi bahasa keturunan sudah tidak berfungsi. SYABAS atas usaha anda.dengan ruangan itu dapatlah saya dan adik-adik mengimbas kembali bahasa ibunda ayah saya kembali. Tahniah atas usaha yang baik ini.
 

Komen 117
Date: Wed, 5 Jul 2006 00:08:23
From: "Art" <zurasyi****@yahoo.com>

Message:
Kenape superman pakai baju ketat?
Jawapan: sebab superman pakai baju saiz "S"
 

Komen 118
Date: Tue, 4 Jul 2006 01:26:52 -0700 (PDT)
From: "asphalela aziz" <bib_ex***@yahoo.com>

Message:
Satu laman web yang berinfomasi.
 


Komen 119
Date: Wed, 28 Jun 2006 00:52:00
From: "ina" <ina_8***@yahoo.com>

Message:
Petua hilangkan kesan getah pada pisau.
Caranya:
Jika pisau terkena getah pisang atau nangka, panaskan pisau tersebut menggunakan api dapur yang sederhana dan gosokan pada kertas surat khabar yang lama. Ulang beberapa kali sehingga pisau bersih.
 

Komen 120
Date: Sat, 15 Jul 2006 11:27:14
From: "Ahmad MogniI" <amoghni***@usm.my>

Message:
Kang Mas
Saya memang tengah cari kamus bahasa Jawa-Bahasa Malaysia. Sebab banyak perkataan jawa yang saya kurang faham maknanya. Semoga dapat di cadangkan kamus online/melalui Internet.
 

Muka 6:  Komen 101 hingga 120
Ke muka: 1  2  3  4  5  6  7  8  9 10 11 12

Mutiara Kata: "Sesuatu kejayaan adalah lebih bermakna apabila ia disertai usaha yang bersungguh-sungguh...orang yang mudah berputus asa tidak mungkin beroleh kejayaan yang cemerlang. Biarlah bersusah dahulu, asalkan senang kemudian"


Ketahui teknik memaksimakan keuntungan Pelaburan Unit Amanah anda sehingga 3X ganda lebih daripada apa yang anda perolehi sekarang Ini!

Maksimunkan keuntungan pelaburan Unit Trust anda!

 
NOTIS
Pengunjung dibenarkan untuk mengambil sebarang bahan dari laman ini sebagai perkongsian maklumat
dengan syarat seperti di bawah:
1-Meletakkankan Sumber: http://familiazam.com pada setiap dokumen yang telah di copy.
2-Copy & upload images ke hosting anda sendiri atau free hosting jika bertujuan untuk disiar di blog sendiri.
3-
Menghubungi kami [email, borang, whatsapp atau sms] memohon izin adalah sikap dan jalan terbaik.
 
 
  MENU UTAMA
 
 
  IKLAN BERBAYAR
 
 
  IKLAN BERBAYAR
RAWATAN, PERUBATAN, PERSILATAN & KEMAKRIFATAN

Kami BUKAN Tok Bomoh, Pak Dukun atau pun Pak Ustaz. Kami hanyalah insan biasa seperti anda. Kami menyediakan rawatan bagi segala permasalahan berkaitan dengan gangguan jin atau sakit misteri seperti:

Gangguan Saka, Terkena Sihir, Pulih Rumah, Pulih Kedai, Rawatan Terkena Santau, Berbagai Masalah Berkaitan Ilmu Hitam.
Serta:
Membersih Dan Menyucikan Hati, Rawatan Pemulihan Dadah, Masalah Perhubungan Suami-isteri Dan Penyakit Fizikal.

Untuk Rawatan Dan Belajar Ilmu Kenal Diri Sila Hubungi:
 

Md Hatta Yusof
Call  Me / Whatsapp Me / SMS Me
 
Laman Web: http://kenal-diri.net
 
 
  PROGRAM MY REZEKI
Salam Sejahtera & Salam Silaturrahim.

Selalu bermasalah tak cukup duit?
Hutang PTPTN sudah tertunggak?
Cukai jalan dan insuran dah nak mati?
Duit poket sudah menipis?
Teringin nak tukar motorsikal?
Teringin nak tukar kereta?

Nak cari duit lebih.
Sila daftar PERCUMA di link berikut:
familiazam.com/myrezki

Saya akan tunjuk cara menjana pendapatan dengan mudah tanpa susah payah nak cari orang dan menjual produk...
Rebutlah peluang yang mungkin hanya datang sekali seumur hidup.
 
 
 

Proudly powered by WordPress

Kemaskini Akhir: 12 October 2017 07:44 PM